Fizetési feltételek

1Szolgáltatási feltételek

Termékeinket a DPD csomagküldő szolgáltatásával juttatjuk el Önhöz. Ezek díjait az alábbi táblázatokban láthatja.

   FIGYELEM !!!
Megkérjük tisztelt vásárlóinkat, hogy a megrendelt termékek, csomagok átvételekor minden
esetben ellenőrizzék le a csomagok, illetve a termékek sértetlenségét. Amennyiben sérülést
tapasztalnak a csomagon/terméken, ezt még a csomagszállító autó távozása előtt
jelezzék a GLS dolgozónak és kérjék, hogy a sérülésről jegyzőkönyv készüljön.
Amennyiben ez nem történik meg, nem áll módunkban az GLS-nél panaszt tenni, és a GLS sem
vállal kártérítési felelősséget.

 

 GLS Csomagküldés Bruttó árai

Az alábbi táblázatok a GLS csomagküldő szolgálat igénybevételének esetén érvényes árakat mutatják. Az árak változtatásának jogát fenntartjuk, ebben az esetben az alábbi táblázat adatai is frissítésre kerülnek. A táblázatot ezen a linken érheti el: Feltételek megtekintése

 Csomagolási költség:

A termékeket kartondobozba csomagoljuk,a termék méretének és súlyának megfelelően.
A csomagolás költsége a szállítási/utánvételi költségen felül kartondobozonként, a doboz méretétől függően 650 Ft – 1000 Ft között változik. A csomagolás nem kémény elemenként, hanem a doboz és a kéményelemek méretétől függően a megfelelő helykitöltés szempontját figyelembe véve történik.
DPD csomagküldés esetén az alábbi linken elérhető információk mérvadóak, és a vásárlás befejezésével automatikusan elfogadottak.                        

Feltételek megtekintése

Továbbá az alábbi feltételek érvényesek:

IDŐGARANCIA:

1 munkanapos időgarancia: Abban az esetben, ha a rendelését munkanapokon délelőtt 11:00-ig kapjuk meg, a következő napot számítva egy munkanapon belül jut el Önhöz a rendelt csomag. A csomag(ok) kiszállítása 12:00-17:00 óra között történik.

3 munkanapos időgarancia: Abban az esetben, ha a rendelését munkanapokon délelőtt 11:00-ig kapjuk meg, a következő napot számítva három munkanapon belül jut el Önhöz a rendelt csomag. A csomag(ok) kiszállítása 12:00-17:00 óra között történik.

 

12:00 óra előtti, vagy munkaszüneti- (szombati), ünnepnapi időpontra történő szállításra nincs lehetőség.

 

Csomagsérülés:

Csak abban az esetben továbbítunk panaszt a csomagküldő szolgálatnak, ha Ön a futár jelenlétében bontja fel a csomagot, és szemrevételezéssel ellenőrzi a csomagok sértetlenségét. Ha sérülést vél felfedezni a csomagokon azt haladéktalanul jelezze a futárnak és foglalja bele jegyzőkönyvbe a történteket, még a futár távozása előtt. Csak ebben az esetben tudjuk kezelni a felmerülő problémákat a csomagok sérülését illetően.

Az Árendás Kéménytechnika Kft. üzletszabályzata és Általános szerződési feltételei 

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet alapján:

A jelen üzletszabályzat az Árendás kéménytechnika Kft. internetes weboldalán elérhető webshopon keresztül történő értékesítésére vonatkozik:

A vállalkozó adatai: Árendás Kéménytechnika Kft.
Székhelye:                2534 Tát, Babits Mihály u. 22.

Kapcsolattartó:   Árendás Vendel ügyfélkapcsolati munkatárs
Adószám:                 14618026-2-11
Cégjegyzékszám:   11-09-014868

Preambulum:
Az Árendás Kéménytechnika Kft. –  mint az ÁRENDÁS korrózióálló acél kémény-béléscsövek, az ÁRENDÁS kettős falú korrózióálló acél szigetelt kémények, valamint az ÁRENDÁS korrózióálló  kéménytisztító-ajtók és ezen termékek tartozékainak gyártója – a jelen üzletszabályzat és általános szerződési feltételek megalkotásánál kizárólag a fogyasztók gyors, pontos és korrekt kiszolgálásának szándéka vezérelte, a termékek iránt elkötelezett fogyasztók legnagyobb elégedettségének elérése céljából.

A jelen üzletszabályzat az Árendás Kéménytechnika Kft. ( a továbbiakban vállalkozó ) és fogyasztó között létrejövő szerződés legfőbb szabályait foglalja össze, amely a ÁRENDÁS márkanévvel történő termékek értékesítésére irányul.

A szerződés a vállalkozás által működtetett tartós távértékesítési rendszer keretében olyan módon jön létre, hogy a szerződés megkötése érdekében a vállalkozás kizárólag távközlő eszközt alkalmaz (távollevők között kötött szerződés.)

A távközlési rendszeren keresztül történő megrendelés automatikusan a jelen üzletszabályzat és általános szerződési feltételek elfogadását jelenti a fogyasztó részéről.

A szerződés létrejötte és formája
A szerződés a vállalkozó honlapján található értékesítési weboldalról letölthető megrendelőlap kitöltésével és elektronikus visszaküldésével jön létre. A szerződést a felek írásban megkötöttnek tekintik, a vállalkozó iktatja és kérésre utólag hozzáférhetővé teszi és kinyomtatott formában a fogyasztó részére átadja.
A szerződés alapiratai: A jelen általános szerződési feltételek, számla, csomag átvételéről szóló igazolás. A szerződés nyelve : magyar. A számla átvétele egyben az írásba foglalt szerződés átvételének is minősül.

Fizetés módja:
A honlapról válaszható formában:
– utánvétellel ( a megküldött csomag átvételével egyidejűleg a számla átvételekor készpénz formában )
– előre átutalással (e-mailben megküldött számla másolat alapján , az átutalt összeg beérkezését követően a megrendelt termék postai csomagban kerül leszállításra)

Vásárlási feltételek
A szerződés tárgyának lényeges jellemzőiről, általános forgalmi adót és egyéb kötelező terheket is magában foglaló áráról, a fuvardíjról, szállítási vagy postaköltségről; a fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről a webáruház honlapon a „ Szállítási feltételek„ menüpont alatt található részletes leírás.

Elállási jog: 
A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
A fogyasztó az alábbiak szerint gyakorolhatja elállási jogát:
– termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg az írásbeli megerősítést ( számla ) , ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.
– Ha az írásbeli megerősítés kézhezvételére a termék kézhezvételének napjától, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.
– Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
– A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
– A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
– A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.
– A fogyasztó nem élhet az elállás jogával, ha a terméket a vásárlást követően használatba fogta vagy bármilyen átalakításnak vetette alá, feltéve, hogy a termék megfelel a rajta feltüntetett minőségi követelményeknek.

Tájékoztatási kötelezettség
Ha a vállalkozás a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a fogyasztót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a fogyasztó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a vállalkozást nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Ha a vállalkozás a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel, teljesít, az elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vállalkozást terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel történő teljesítésről a vállalkozás egyértelműen és pontosan köteles a fogyasztót tájékoztatni.
A vállalkozás nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan terméket értékesít, illetve olyan szolgáltatást nyújt, amelyet korábban a fogyasztó nem rendelt meg.
A vállalkozást terheli annak bizonyítása, hogy a rendeletben meghatározott tájékoztatási kötelezettségének eleget tett, a határidők betartására vonatkozó előírásokat megtartotta.

Jelen Üzletszabályzatban nem szabályozott kérdésekben a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet rendelkezései az irányadóak. .